sábado, 27 de mayo de 2017

per tu amor

obro un ull, noto com la calor envolta el meu cos,.. i sense saber ni com, m'havia quedat adormit,...  la migdiada s'ha apoderat de mi, com si d'una de les grans plagues es tractés,... seixanta minuts passejant pel món dels somnis, barrejant realitat i ficció, i sense saber quina és quina,...

encara damunt del llit, desputllat, mirant el sostre de l'habitació, m'arriba una imatge del seu bonic i tremendo somriure, de com em mira, de com m'abraça, de com ens donem la mà, de com passegem junts, de com juguem de mil maneres,... només nosaltres dos entenem el que sentim, aquest amor tant pur i ple de nosaltres, tant exquisit, i sense límits... aquests sentiments que et fan somriure per sobre de tot i mirar la vida amb alegria i tanta il.lusió...
aquest amor és diferent a molts d'altres que puguin o no existir, perquè no té caducitat, és com la terra, l'aigua, el foc, l'aire, és vital i insubstituible,... i cadascun d'aquests quatre elements m'hi fa pensar,...
com juga amb l'aigua, com mira el foc, com somriu amb l'aire, i com s'embruta de terra,... siii així és el meu peque, un amor, que fa que tot sigui senzill i molt fàcil...

dos anys i mig d'energia, dos anys i mig de força i vitalitat,... dos anys i mig de moments insuperables en 10 vides,... dos anys i mig amb tu, peque!!!

l'altre dia sense, ni més ni menys vam mirar junts uns videos d'en Kilian,... i sense saber ni com, es va passar l'estona cridant el seu nom,.., com si el conegués o l'hagués vist abans, i no és així,... suposo que tot això també forma part del món màgic d'en Kilian i tot el que transmet,... on res queda en la indiferència,... papa, Kilian!! i tornavem a posar el video,... i aixì fins que va dir; papaaa Pepa pig!! i aquí ja vam canviar de registre,... però va ser un moment molt especial,... justament en Kilian estava fent la gesta de l'Everest i no en teniem noticies, i la barreja del tot va ser moooolt i molt gran...

cada dia paraules noves, cada dia més i més content, i més ple de vida,... un sol de primavera que somriu a la vida, que es distreu amb petites i grans coses,... que es fa gran cada dia, que transmet i apren, que diu, i escolta,... que és més llest del que ens pensem, i que te un cor immmmens...

t'estimo Ramon 


     

No hay comentarios: